Hol találom az üzletet?
Üzletünk egyelőre web áruház formájában üzemel, személyes megkeresésre nincs mód.
Hogyan vásárolhatok?
A könnyű áttekinthetőség érdekében a termékeket csoportokba rendeztük, amely termékcsoportok a lap bal oldalán találhatók. A kiválasztott csoportra kattintva megtekinthetők a csoportba tartozó termékek. Ha egy Ön által jól ismert termékre van szüksége, akkor akár már e listából is közvetlenül a virtuális bevásárlókosarába teheti. Ha további részleteket szeretne megtudni, a listából kiválasztott termékre kattintva megtalálja annak fontos adatait, képét. Amennyiben a termék elnyerte tetszését, beteheti a virtuális bevásárlókosarába. Kosara tartalmát jobboldalt a fejlécben mindig figyelemmel kísérheti, annak címsorára kattintva lenyithatja a részletekért. Mindeközben tovább böngészheti kínálatunkat.
Ha összegyűjtötte kosarába a kívánt termékeket, a “kosár” gombra kattintva tekintheti meg a tartalmának részleteit. Ekkor tudja megadni az egyes tételekhez tartozó darabszámot is (ha esetleg nem egy darabra van valamiből szüksége). Természetesen szabadon törölheti is a tételeket, amennyiben meggondolta magát.
A termékek áraként minden esetben a bruttó fogyasztói árat tűntetjük fel magyar forintban. (A fizetéskor ettől függetlenül összegezzük majd a termékek árának ÁFA- tartalmát is, hátha valamelyik kedves vevőnknek ez hasznos lehet.)
Ha minden pontosan megfelel az igényeinek, a “Tovább a pénztárhoz” gombbal (ha nem akarja újra átnézni a kosara tartalmát, akkor egyből a „megrendelés gombbal”) léphet a következő pontra, ahol megadhatja a számlázási illetve szállítási adatokat. Ezt követően a „megrendelés elküldése” gombbal hajthatja végre a tranzakciót.
Muszáj regisztrálnom az oldalon ahhoz, hogy vásároljak?
Nem. Web áruházunkban lehet vásárolni regisztráció nélkül is, így adatait nem tároljuk. Mégis javasoljuk a regisztrációt, mivel így számos olyan kedvezményben és szolgáltatásban részesülhet, amit egyébként nem kapna meg. Ehhez csak egy jelszót kell megadni a vásárlás során és máris részt vehet a kedvezmény-rendszerünkben.
Mivel fizethetek?
A fizetés utánvéttel, előre utalással vagy bankkártyával történik.
Miként vehetem át a rendelésemet?
A web áruházunkban megvásárolt termékeket futárszolgálattal küldjük el Önnek.
A kínált termékek általában készletről, azonnal elérhetőek és három munkanapon belül kiszállítjuk a megrendelt terméket. Ha a termék éppen nincs raktáron és a beszerzése hosszabb időt venne igénybe, tájékoztatjuk.
Vidéken lakom, kiszállítják ide is a csomagokat?
Igen. Cégünk az egész ország területére, a legeldugottabb településre is szállít házhoz megrendeléseket.
Hova fordulhatok szavatossági problémákkal?
Termékeinket 6 – 12 hónap gyártói szavatossággal értékesítjük! Minden termékünk hivatalos, tiszta forrásból származik, és kizárólag minőségi termékeket forgalmazunk minden termék és árkategóriában. A szavatossági ügyintézést a lehető leggyorsabban, és az Ön számára a legkényelmesebben próbáljuk meg intézni. A minőséggel és/vagy szavatossággal kapcsolatos igényeit, kérjük mindenképpen a termék visszaszállítása előtt szíveskedjen bejelenteni email formájában a kapcsolat@petzone.hu címen.
A termék raktárunkba történő visszajuttatási költsége Önt terheli.
Az Ön által átvett termék tekintetében minőségi kifogást az átvételt követő 5 naptári napon belül terjeszthet elő (továbbiakban Minőségi Kifogás) az érintett áru pontos megnevezése, valamint a minőségi hiba, a mennyiség, a kiszerelés és a gyártási szám feltüntetése mellett.
A Minőségi Kifogással érintett árut (továbbiakban Hibás Áru) Cégünk a saját költségén a Minőségi Kifogás átvételét követő 5 munkanapon belül kicseréli. Ezzel egyidejűleg Ön a Hibás Árut Cégünknek visszaadja.
A Minőségi Kifogás a Cégünk által átadott Számla határidőben történő teljesítésére irányuló fizetési kötelezettséget nem érinti.
Cégünk vállalja, hogy négy hónapnál rövidebb lejáratú szavatossági idővel rendelkező terméket nem szállít Önnek.
Nem kaptam vagy nem találom a számlát a csomagban
Minden kiküldött csomaghoz csatolunk ÁFA-s számlát, ami egyben a fuvar/szállítólevél is. Ezt a csomag tetején vagy oldalán található átlátszó, csomagkísérő tasakban találhatja meg. Amennyiben mégsem lenne meg, kérjük, hiteles számlamásolatért írjon a kapcsolat@petzone.hu címre.